Från det förflutna

Nu har jag gjort om bloggen :D Äntligen liksom! Har varit sugen på att göra det ett tag nu, men aldrig riktigt haft fantasi till det. Men så ikväll fixade jag den, med lite ideér från Alex :) Samt att han hjälpte mig med bakgrunden. Mycket fint om jag får säga det själv! :)
Iaf.. jag skaffade ju facebook.. som typ alla har. Så jag sökte på en kompis som jag kände när jag gick i typ.. ettan eller ngt ;D vi var typ bästa vänner jao :P Och gissa vad! Jag hitta han! ;D Fun fun.

Men iaf.. det lär inte direkt bli så sent ikväll. För det första är jag trött. Och för det andra ska man ju upp typ vid 7 imorrn :O hahah, men det blir nog bra ;P Nu ska jag in på Facebook, sen mosa bort Alex ur sängen eftersom min rygg inte pallar detta mer :O

Kommentarer
Postat av: Nadja

Snyggt, gillar färgen skarpt :D, du är såååå duktig. <3

2009-09-23 @ 06:13:25
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0