En dag längre

Nu är det bestämt att vi stannar här uppe en dag extra. Vi skulle ju egentligen åka hem på fredag och sova hos farmor till lördagen och sen åka hem. Men nu är det så att vi ska vara hundvakt på lördagsmorgonen. Till 60 hundar :D Ahh det enda vi ska göra är att ge dem mat och sen skrapa upp allt bajs, sen efter det så åker vi vidare hem till min farmor dåra :) Så åker vi hem på söndagen istället. Tidigt på morgonen, och jag hoppas ngn kan hämta mig sen när vi väl har kmt till Sthlm. För jag kmr inte palla att släpa på väskan :O haha 8)
Men ahh, vi håller på att tvätta just nu, Rose käkar lunch och jag väntar på att min lasagne ska bli klar :) Jao och så ska vi spela Uno nu också ;) Så fort jag lagt in lite bilder + en riktigt bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0