Det löste sig.

Imorse tog jag en liten sovmorgon :) Så att man orkar ikväll :D ahaha, jao sån är jag ;P Har suttit här och slappat bara, och just nu äter jag lunch. Men snart ska jag väl gå och duscha, sen måste jag fixa med mat till marsvinen :) Fixa massa mat i en plastburk i kylskåpet så man slipper skära grönsaker och sådär varje gång dem ska ha mat :P Sen måste jag packa ner lite saker, samt komma fram till vad jag ska ha för kläder.

Nu kom mamma hem iaf :) Hon var i v-by med Nadja. Så nu ska vi fika med tårta :D mums! Dessutom fick jag veta att mamma och pappa och.. folk, inte ska ut idag, utan imorrn :D Så det blir skitbra för mig :D Fest idag, utgång imorrn :D Wiiiie! I för sig har jag inga pengar men vafan det löser sig ;D

GRATTIS lilla mamma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0