Bra film.

Sååå, hade tänkt skriva blogg igårkväll efter att Magnus åkt hem, men jag var så sjukt trött :O eller, hahah, först var jag social med brur :P vi såg på film. Och efter det hade jag tänkt skriva, men då var klockan liksom.. halv 2, och då var jag trött :P så det blev inget ;P
Iaf, vi var i Kista och såg på Inglourious Basterds (kopierat för att inte stava fel xD hahah) :) Den var lite udda, men riktigt bra :) Jag älskar Brads dialekt xD hahah, så sjukt bra 8) Efter bion åkte vi hem till mig och typ slappade :P så som jag alltid gör xD ahah 8) Iaf, Tack för en trevlig dag! :)



Idag ska jag och Alex ta oss en promenad över typ halva västerort :O HAHA, nee men jag skoja. Vi ska gå upp till v-by och sen vidare till Coop i Johannelund, och dessutom försöka leta reda på hunddagiset som Kamilla praktiserade på i ettan 8) Får se om vi lyckas hitta det. Spännande spännande ;D Och visst ja, vi ska gå förbi hunddagiset som ligger bakom ÖB också :) Lämna in CVn jao ;)
Tror jag håller på att bli sjuk :O känner mig lite småseg och är lite småsnorig, irriterande jao. Men det blir nog bra 8)

Kommentarer
Postat av: Trice

Sv: det var så lite så :)

2009-09-15 @ 11:08:44
URL: http://trixietrice.blogg.se/
Postat av: Magnus

Haha, du va "trött" :p...du ville bara ha ut mig, evil sandra xD. Amen det va trevligt, rematch hos mig? :p.

2009-09-15 @ 14:41:25
Postat av: Sandra till Magnus

Hahaha xD fan du kom på mig :O hhah x) nejdå, jag var faktiskt jävligt trött 8)

jao sure :)

2009-09-15 @ 16:59:48
Postat av: Magnus

Haha, okok...tar på krafterna att underhålla o se på bio hihi xD. Aa, it's very nice in söderort :p. Söderort in my <3 :p

2009-09-15 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0