The Heart never lies

Just nu lever jag i en drömvärld. Här uppe försvinner allt som annars bekymrar en. Bekymmer finns inte här. Då är det såklart inte så konstigt att man typ aldrig vill åka härifrån. Jag trivs på många platser.. hemma, hos kompisar, hos farmor.. men det är nog här jag trivs mest. Dock har jag ju alla kompisar där hemma, samt den där.. inställningen att sthlm är bäst. Man har tillgång till allt. Det är bara att sätta sig på t-banan eller bussen eller pendeln. Jao i Sthlm finns typ allt.
Men att bara dra lite kläder över huvudet, i med fötterna i skorna och sen gå ut till alla underbara hundar är underbart. Att pussa på dem, leka med dem och till och med att tillrättavisa dem. Jag skulle vilja leva som Catte och Kenneth. Med en stor mängd hundar att ta hand om varenda dag. Att jobba med det man älskar är en dröm. Och jag önskar att jag någon gång får göra just det.

Kommentarer
Postat av: Rose

Vi är två som tycker så ^^ vill jobba här =)

2009-10-01 @ 20:09:54
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som bråkar med dessie. och som dessie inte vågar erkänna knäcker henne fullkomligt..



Läs mer här:



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-01 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0