Smått och gott.

Jag glömde ju nämna att bion blev uppskjuten. Segt att behöva vänta, men nu blir vi ju fler som ska gå så det blir roligt :) 7 pers => Jag, brur, mamma, syster, alex, nadja och roger :P Ska bli roligt :D fast biljetterna är inte bokade än, eftersom vi ska gå nästa torsdag. Och tydligen kan man inte boka det förrän på onsdag så 8) Irriterande jao ;P Men ahh, mitt internet funkar fortfarande inte. Jippie, joo men trådlöst internet är skitbra!... NOT. Mamma försöker hjälpa mig, söta hon :) Men den vägrar samarbeta. Hoppas Jompa kan svara i telefon eller ringa så jag åtminstonde kan få internet till ikväll.. Kul om internet inte funkar liksom. Fyfan. En enda sak är positivt med det... Att jag hinner se filmerna jag annars aldrig hinner se xD ahaha. *Försöker tänka positivt* Men ahh, syster ska sitta lite vid datan nu. Och jag ska se klart på Gorillas in the Mist.

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Vilka tror du ja menar?

Haha :) dudå .. hmm , du får vara ... Haltalottas syster x) Haha , kom nt på ngt annat ;)<3

2009-10-25 @ 15:43:00
URL: http://loveamisa.blogg.se/
Postat av: ida

Jag älskar din design!! :)

2009-10-25 @ 16:39:00
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0