Positivitet!

Jag ska på bio på onsdag! :D Wiiie, ska se "Michael Jackson -This is it!" med mamma, brur och Alex :) Mysigt värre ;P yeah. Ska bli riktigt roligt :) Och hoppas på att få jobba tisdag och onsdag :) *hoppas hoppas*
Btw så får jag massa beröm av Catja :) Visst vi är släkt, but still ;P Det känns bra iaf :) Roligt roligt. Satt i kassan i 3 timmar idag, med typ 5 minuters paus ;P hahah, det gick bra, men var lite småsaker som strula :P men så är det.

Idol var inte sådär jätte bra idag :O visst dem är bra, men det var ingen som var sådär riktigt wow :P men ahh, har ju ngr favoriter som MÅSTE gå vidare ;) ehehh 8) Man blir iaf lika ledsen när det går mot sitt slut :O omg, jag är idolberoende xD HAHHA, liksom veckans höjdpunkt 8) Skumt, men så är det ;P hahah! Nu ska jag iaf va social med folket som sitter i vardagsrummet. Yes.

Kommentarer
Postat av: jessan

go REZA :D

2009-10-23 @ 21:58:57
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Spelar väl ingen roll att ni är släkt, du skulle få beröm ändå!! Jag vill ju oxå se filmen :( dissa mig bara

2009-10-23 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0