Kaos

Just nu är det kaos. I lägenheten. I min hjärna. I hela mitt inre. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen här. Men försöker andas och inte tänka för mkt. Jag vill inte tänka, för jag vet exakt vilka tankar som dyker upp då. Allt negativt förvisas, och allt positivt får lyftas fram. På det sättet mår man bättre. Men det är inte alltid lätt att hitta det positiva.. eftersom det negativa har en tendens att tränga sig fram. Men inte nu. Nej jag tar det en annan dag. Och där slutar vi på det ämnet.

Nu till bra saker.. Jag har spotify! :D Äntligen!<3 Tack vare Tebbs och Tess typ :) Det säger vi tack för! <3 Annars fick jag höra av Nadja idag att Roger ordnat en inbjudan till mig.. jävligt snällt av han! :D Tack tack endå :) Och jag hade mer bra saker.. men glömde bort dem. HAHAH! eftersom FITTSPOTIFY DAMPAR! EFTERSOM JAG OCH ROSE KMR VARA PANKA I TYP HUNDRA ÅR NU!! EFTERSOM JAG ÄR TRÖTT SOM SATAN! EFTERSOM JAG inte VILL FLYTTA JUST NU! så, tack och hej just nu vill jag inte göra ngt annat än kasta ut datan genom fönstret :)
godnatt.

Kommentarer
Postat av: alex:P

vadå kaos hade ni det inte bra där uppe:O?

2009-10-04 @ 22:22:04
URL: http://alekei.blogg.se/
Postat av: jessan

HEJ HERR ROGER!

Jag heter Jessica och är nästan lika musikberoende som Sandra. Skicka gärna vidare inbjudan till mig, HAHAHA

2009-10-04 @ 22:30:58
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0