Jag <3 The Silent Way

Mysig dag. Precis som alla andra här uppe :) Vi tränade vovvarna idag också, och det var roligt! Härligt att sitta på fyrhjulingen bakom typ 20 hundar. Även om man fick lite.. träsmak i baken ibland xD hahah 8) Men i det stora hela är det riktigt mysigt jao!

Jaaa idag har vi inte gjort så mkt. Vi har sett på Madagaskar, ett och två. Hahha, fyfan dem är roliga ;D Sen så var vi inne hos valparna och pussa lite på dem. Samt lät dem springa lite i stora hundgården. Jao och vi hade med oss Fjodor dit också eftersom han ibland får för sig att hoppa över staketet runt tomten om inte Catte är där (vilket hon inte var då hon och Kenneth var i Storuman). Fjodor var iaf snäll mot valparna :) och hundarna var tysta så som dem ska vara. Duktiga! :)
Vi blev bjudna på middag igen, fisksoppa med massa olika grönsaker i typ. Tvingade i mig ngr, men åt mest av det goda brödet som var till ;P Sen såg vi på vår praktikfilm igen så att Kenneth skulle se den ;D Han tkt nog att scenen om honom var lite småpinsam, men annars tror jag han tkt den var mysig :)
Nu är det snart idol, wiiie, och jag hoppas få se det med Rose idag :) Johan får INTE ringa och störa :O så slår jag han :) mohahah 8) Men ahh, vi ska fetta upp oss lite som vanligt ;D

NU börjar idol! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul å höra att ni/du har det bra :)

Va i er nya lgh idag å jätte mysig, fick egna nycklar oxå :D haha.

Ses på söndag ;) kram <3

2009-10-01 @ 20:59:32
Postat av: jessan

alla som jag hejar på i idol går vidare nöjd

2009-10-02 @ 11:33:18
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: kickan34

åh va söta hundar! Va e de för ras!?



:)

2009-10-10 @ 20:56:39
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0