In a good mood

Samtidigt som det är skönt att börja sent så är det lite segt. Dels för att man inte riktigt kan slappna av som man brukar, och dels för att man måste hålla lite mer koll på tiden. Men, men, skönt ändå att hinna med lite saker på morgonen :) Jao och förmiddagen.
Idag fick jag sällskap vid frukosten, av mamma, moster och pappa. Mysigt mysigt :) Sen har jag fixat lite på rollspelssidorna, samt sett ett avsnitt av Ugly Betty :) Ugly Betty äger jao! :D Men ahh, nu hoppas jag på att få rolla lite innan jag måste dra typ 10 över 2. Jobbar från 15-18 idag, och sen ska jag vara med Alex :) Vi ska väl spela och se på idol! :D wiie!

Och sen så ska jag passa på att säga att ni som inte känner Nadja, ni går miste om ngt. Underbart rolig och fyfan vad jag är glad att jag har dig! Inte bara för att du ställer upp hela tiden, utan helt enkelt för att du är bäst! :)



Älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Nadja

"tår i ögat"

Go du är. Älskar dig med!

Finns ALLTID här för dig i vått & torrt. <3

2009-10-23 @ 14:10:34
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0