Idag var det inte min dag

Jag blev arg/ledsen och besviken på en annars jätte söt person. Idag fick den personen mig argare än jag varit på mkt länge. Bra gjort, du får applåder för det.
Internet var absolut emot mig. Fast det funka iaf sen!
Jag suger på mylava och lyckades typ förstöra min rollspelsida ett tag där. Hahha, fast har lyckats få till det med färgerna lite nu iaf. Men lär eventuellt bli ngn ändring inom en snar framtid då jag orkar.

Men det absolut bästa med dagen.. var att få rolla! Åhh vad jag älskar det! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart rädd att de va jag som gjort dig arg, men kom sedan på att "annars söt" stämde inte så bra in ;)

2009-10-14 @ 22:49:35
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0