*gäsp*

Nu när man inte har jobbat på hela veckan kmr det bli jobbigt att jobba. Usch det känns inte roligt att behöva ta sig till jobbet imorrn. Dock behöver jag pengarna, och dessutom är det bara 3 timmar. Inte så länge så det ska jag väl klara av ;P Dessutom ska jag eventuellt sova hos Malin imorrn :D Var sjukt länge sen vi sågs jue! :O Ska iaf bli riktigt roligt att träffa henne igen! :) Och på lördag ska jag va med Alex så det blir bra som vanligt! :) Men fan då! NOOO, kom på att jag kmr missa idol imorrn :S fuck, det är ju typ det jag ser fram emot xD ehhehe, fan! Aja. Skitsamma, man kan väl se det på internet sen, right? :O

Well well, tänkte iaf bara säga att jag hjälpte moster göra om sin blogg :) Här! ;) Och nu, nu ska jag se Ugly Betty! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

TACK <3

Du kan ju alltid se idol på sön oxå ;)

2009-10-29 @ 12:16:59
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

men herregud!! IDOOOOOL!! de tänke jag inte på!! :O:O :(:(



^^

2009-10-29 @ 23:37:38
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0