Trötter

Ojda, klockan sprang iväg :O HHAHa, eller snarare tiden xD Är lite sådär.. småtrött just nu x) ehehhe. Yeah. Hade ju eventuellt tänkt åka och träffa Rose lite imorrn, men vet inte om jag kmr orka gå upp imorrn :O Well vi får väl se. Vill ju inte gå upp försent heller. Eftersom jag hoppas på att få jobba på tisdag. Ahh helst vill jag jobba hela veckan, eller ahh, tis-fre. Fredag vet jag redan, jag ska jobba som i fredags, 15-18 då. Men vill jobba mer under veckan så jag får mer pengar 8D HAhah ;P Men okej, blir väl till att dra sig till sängen snart. Var ju fan uppe.. halv 9 ;D hahah, jag trodde klockan var halv 10, men det gjorde inget. Endast bra att vara vaken en timme tidigare jue :) Mkt bra jao. Men ahh, ska väl försöka avsluta snart. Yeeeeees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0