So it is

Det första jag tänkte var att det var tur att jag bytte alla lösenord igår. Tyvärr, but that´s the ugly truth.

Dagen har varit halvbra och halvdålig. Att bråka med folk är aldrig roligt.
Brur bjöd mig och syster på lunch, det var gott! :) Tack för det.
Jag rensade kläderna, äntligen! Efter att dem legat framme i en stor hög i typ en vecka xD Bättre sent än aldrig heter det jue ;P
Mindre bra är att jag måste ringa arbetsförmedlingen någon dag. Har från idag tills på fredag på mig. Jobbigt. Men äsch, det är bara att ta tag i det. Ska göra det imorrn jao.

och jag vet, jag suger på att lägga upp bilder för tillfället :O får skärpa mig jao.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ringde du inte idag? Känns alltid jobbigt 1.a gången men lärr som en plätt, bara svara på frågorna dom ställer ;) Ha bara alla uppgifter framme på vilka jobb du sökt. Kram <3

2009-10-13 @ 20:24:37
Postat av: Nadja

Vad du sökt för jobb. ;) Åkte mamma iväg med Sara idag?

2009-10-14 @ 10:06:11
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: alex:P

äntligen är kläderna borta^^

2009-10-14 @ 11:45:52
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0