Bra eller dåligt?

Så nu har man trådlöst internet. Låter ju nice, men fyfan vad hemskt det ser ut på skrivbordet.. Inte snyggt alls. Hoppas man kan möblera om det imorrn, jao om Jompa kmr tillbaka imorrn. Han och Gunnar fixade med Emils internetkabel, borrade hål i väggarna och sådär. Och sen fixa dem som sagt trådlöst internet till mig. Tog ju inte alls hela kvällen. Hahah, och jag var sjukt rollsugen! Vilket jag ännu är. Men är för trött för det.
Är lite småirriterad, eftersom jag inte alls trivs med hur det ser ut på skrivbordet. Hoppas verkligen vi kan ändra om det imorrn. Men förutom det så verkar det trådlösa internet iaf funka. Wiiie, tur det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0