Aj då

Så vi fick internet till våra datorer igår :) Fast det slutade fungera efter typ en halvtimme :O Elakt! 8) hahah, men nu funkar det iaf. Wiiiie :D Alex kom hit igår också, hjälpte oss att packa upp lite saker och så :P
Jag och brur fick laga mat själva igår eftersom pappa jobbade, och mamma och syster var inne på akuten. Syster bröt nämligen foten igår :( Så hon är lite invalid nu :O Stackarn. Man mådde dåligt igår när hon hade så ont. Är iaf lite bättre idag så :) och vi hjälper henne så gott vi kan :P Både med att hämta saker och skämta om saker xD ahhahah 8) Vi har sett på film och spelat wii hela dagen jao. Och nu sitter vi fyra pers i mitt och brurs rum. Alex är nämligen här idag med :D

Imorrn ska jag sova hos Alex, vi ska se på idol och ha det mys :) Sen på lördag ska han sova här så det blir roligt! :D Stackarn blir utkastad hemifrån eftersom hans syster ska ha tjejmiddag ;D hahah 8) Men ahh, jag har typ inget mer att skriva om.. så kmr lite bilder :P

Gamla lägenheten, dagen innan vi flytta

Nya lägenheten

Ahh bilderna är ju inte direkt bra.. men är ju tagna med min superbra kamera så xD

Kommentarer
Postat av: jessan

Diggar fönstret enormt! När får man komma å kika? :)

2009-10-08 @ 16:52:59
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHAHHA så skön Sandra "så hon är lite invalid nu" nawh :D <3

2009-10-08 @ 17:42:33
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0