Var orolig

Fyfan, kom i säng strax efter 2 igår, duktigt av mig! :D Somnade ganska fort, men vaknade typ.. några timmar senare och hade värsta konstiga känslan i magen :S Började såklart oroa mig över att jag skulle spy och ha mig :O haha, men efter att ha varit på toa och druckit lite vatten kändes det iaf lite bättre, och jag somnade utan ngt äckel xD HAHA! ;P Vaknade imorse, usch och blää ville inte gå upp klockan 9 :O men gjorde det ändå, är faktiskt inte direkt trött, men fryser som satan! :( Vill krypa ner under täcket och typ.. "oooops. glööömde jobbet :)" HHA, men ahh, det är mycket man vill som man inte gör :P

Ska åka lite senare än jag brukar eftersom dem öppnar precis när jag börjar. Fick ju vänta sist och det var ju irriterande ;P så jao, går hemifrån då t-banan som jag brukar ta går. Det ger mig 4 minuter sen när jag väl är i Odenplan, men fan det tar typ 1 minut att gå dit så ;P och bara för det skulle det inte förvåna mig om tågen strular eller ngt.. :O haha, vore liksom typiskt.

Kommentarer
Postat av: Rose

E du lite trotsig va :O

TÄNK OM DU E ME BARn :o :p va har du gjort XD

2009-11-22 @ 12:14:22
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0