Twilight + New Moon

Gårkvällen/natten var bäst! Totally Bäst!


Inte nog med att filmen ägde, nej sällskapet ägde ju såklart också! <3
Publiken var galen, typ 90% tjejer som skrek stup i kvarten, okej under ettan var det roande, men under tvåan var det mest irriterande ;D haha. Ahh, varulvarna var riktigt fiiiina :D Coola, me like jao.
Pausen mellan filmerna var ju roande den också då jag och Jessica sprang kungsgatan upp och ner i letandet efter en toalett. (kön på Rigoletto var EXTREMT LÅNG!) Dock fick vi aldrig tag i någon, så vi fick hålla oss. haha :O uppdrag misslyckat ;P Sen att Erika var vetenskapsman var skoj också, och att min hörsel var sämre än vanligt xD Dessutom var min ide med popcorn matningen nice! ;D haha alltså fyfan jag dog igår kväll, ni är så totalt underbart sköna tjejer! :D Då laddar vi inför nästa film då! :D <3

Kommentarer
Postat av: Erika !

Jag hoppas att du har tagit till dig min kunskap, mitt barn ;) <3



Haha, ja nästa film taggar vi verkligen för! Det här är ju så bäst! :D Ni rä grymma tjejer! <3<3

2009-11-20 @ 19:35:41
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: jessan

HAHAHAHAHAHAHAAH min blick på pocornet alltså

2009-11-21 @ 14:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0