Sthlm i mitt Hjärta

Jobbade iaf från 10-16, satt i kassan en timme och plockade varor resten av tiden :P Inte direkt ansträngande arbete ;P Dock var det ganska kvavt i lokalen idag, usch för det :P Jaaa och Moster Catja var snäll och bjöd mig på en korv med bröd då jag endast hade med mig en drickyoghurt :O Tur det, annars hade jag väl svimmat eller ngt sånt ;P haha.

Åkte hem, satt på t-banan och lyssna på musik. Mhm, me like! Att åka t-bana när det är mörkt ute är mysigt, självklart då om man har musik i öronen. Man sitter där och lyssnar på musiken, ser ut på genom rutan där det är mörkt och man typ endast ser ljus eller spegelbilden av sina ben och passagerarna på andra sidan. Hur som helst så känns det nästan som om världen stannar upp för en stund, som om man har all tid i världen till att tänka på sånt som man annars aldrig riktigt hinner med. Känslan av att bara vara lägger sig över en, och det är så skönt, så skönt. Jaa iaf tills man börjar få träsmak i arslet, fast då är det oftast inte så långt kvar xD

Gröna linjen såklart!

Kommentarer
Postat av: Nadja

snäll syster/moster.

Haha du kan då skriva allt bra roligt ibland. <3

2009-11-03 @ 19:35:47
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: persikan ;)

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU RÖDA!

2009-11-04 @ 22:59:46
Postat av: JESSICA

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU RÖDA!

2009-11-04 @ 23:00:08
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0