slappdag jao

Dagen har varit mysig :) Var fint väder så jag, Alex och syster tog oss en promenad till Söderberga där vi köpte mjölk och Oboy. När vi kom hem bakade vi kladdkaka och spelade Rummy :) Saknade Nadja :O och brur min var inte heller med då han följde med mamma på en promenad hem till mormor :P

Under kvällen spela vi Rummy igen och nu sitter vi och typ slappar :P nice nice. Hade ngt mer jag skulle skriva om men kmr fan itne ihåg vad det var :O hahah. Så kan det vara jao ;P
Eller JOO! Vi har bokat hembiljetter från farmor den 10:e januari :) Så kmr vara där från typ den 2:a till 10:e. Åker ju bil upp så det blir nice :D *Längtar!*
Dessutom har jag och Alex nu bestämt att ha liten spelkkväll med dricka och sådär med lite folk på onsdag :D Ska bli riktigt roligt jao! :)

Och så var det bra att Ullis vovve Tyson klarade sig bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0