Om dagen typ.

Jag kom på vad jag skulle skriva om när jag var på jobbet. Sen glömde jag det :) hahah! Iaf, jobbade i 3 timmar som sagt. Lätt som en plätt jao ;) Trivs sjukt bra med alla som arbetar där :D Störsköna personer jao! :) Me like. Hade fått 5 sms under arbetet, kände mig poppis ;D hahah, comviq yeah ;P heheh. Åkte hem, trött som fan. Gick av vid vällingby för att köpa mjöl, gick hem i mörkret :P Köpte en plopp för att typ hålla mig vaken ;D ahah. Åt mat, satte mig vid datan, rollade. Det är vad jag gjort efter jobbet :) haha. Orkar inte skriva mer, ska rolla mer jao!

Dock ska jag säga till Alex; att självklart det löser sig, precis som du säger :) And hey, vill du prata eller ngt finns jag alltid här jao! <3
Yes.

Kommentarer
Postat av: alex:P

<3

2009-11-12 @ 00:07:56
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0