Morgontrött

Blev väckt av pappa för typ 10 minuter sen då apoteket hade ringt och frågat om jag kan komma tidigare. Upp och hopp blev det, vet att dem har sjukt mkt varor som dem behöver hjälp med så :P
Inte känner man sig piggare för det dock :O men ahh, så ska äta frukost i lugn och ro och sedan blir det väl till att göra sig iordning och sen åka. Skulle tippa på att jag går hemifrån typ vid halv 10-10 , det betyder att jag kmr jobba från det till klockan 6. Härligt. HAHa. Aja, pengar är bra att ha så ;)
Men nu är jag hungrig som satan, och efter det ska man klä på sig och fixa sig. Wiiie för att arbeta. hahah ;D

Kommentarer
Postat av: jessan

Nu Är Dina Ord Normala Och Inte Med Stor Bokstav ^^

2009-11-24 @ 12:46:28
Postat av: tebbs

HAHAHA! för en gångs skull var jag uppe efter dig :D mohahah!

2009-11-24 @ 21:11:34
URL: http://shesover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0