Internet la av

Internet la av för oss :O Elakt, elakt. Mamma ringde bredbandsbolaget som sa att det var störningar, och att det skulle komma tillbaka lite senare, vilket det också gjorde. Good :) Jag passade iaf på att se på Ugly Betty jao! Såå sjukt bra! Men nu har jag inte många avsnitt kvar av säsong 3 :O

Iaf, skulle ju ha åkt till Rose idag, men nae det blev inte så. Ska träffa henne på söndag istället! :)
Så istället har jag inte gjort så jätte mkt idag. Neee jag har sett på Ugly Betty, rollat lite smått, samt spelat Rummy med moster och syster :) Sen var brur med också :) Och ännu har jag inte bakat den där kladdkakan som jag tjatat om i ngr dagar, så nu fan ska här bakas! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gillar det där spelet, ska spelas varje gång jag kommer, det vill säga att det kommer spelas varje dag haha

2009-11-04 @ 18:56:04
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0