Inget att göra

Så vad gör jag uppe nu? Seriöst.. jag har inget att göra. Ingen annan är inne på rollspelssidan. Jag pallar inte att börja se Heores eftersom jag fastnar vid det då. Jag har ingen aning vad jag ska göra, och det bästa vore väl egentligen att gå och lägga sig.. Men nee, jag är som vanligt för rastlös för det. För pigg. Inte direkt konstigt då man varit uppe till kl 5 på morgonen två nätter i rad nu, och gått upp vid 11. HAHA, stört. Tur man inte börjar förrän vid 3 imorrn ;)

Men ahh, detta är farligt enligt mig. För det är nu, när man inte har ngt att göra och när man bara.. jahaa.. som tankarna lätt glider in på sånt man egentligen inte borde tänka på. Alltså.. hahah, jag dör :) Usch och bläääääää, med många ä:n jao. AHha, ahapp, får väl kika runt lite och grejs. Kan leka i ps om jag pallar också ;P yes så får det bli. Och på med hörlurarna och HÖG musik :D mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0