Helgen

Helgen var mys! :D I fredags jobbade jag som sagt, slutade 18 och träffade Malin i centralen efter det. Vi gick runt i stan til halv tio då vi väntade på att hennes syster skulle sluta jobbet så hon fick sällskap hem. Iaf så käka vi mat på McDonalds, billigast så typ ;P Snacka en massa om allt möjligt, även om hundar nog var det vi pratade mest om :P Sen så tog vi oss en promenad runt typ hela stan ;D Letade efter ngnstans att ta en fika på, gick förbi ngr i början, men sen när vi väl bestämde oss för att "nu vill vi fika och sitta ner!".. så var alla stängda o.0 AHHA! Så då hamna vi på en annan McDonalds där vi Malin bjöd mig på en paj och vaniljmilkshake :) Mums! Dumma som vi var så satte vi oss utomhus eftersom vi inte ville sitta inne. Vi åt, vi frös och det slutade med att vi gick tillbaka till den MacDonalds vi var på först, köpte en milkshake och satte oss inne för att typ vänta ut tiden :P Vid halv tio köpte Malin en BigMac till sin syster och så mötte vi henne och åkte hem till Malin :) Vilket betyder att vi stod i kassan vid McDonalds 4 gånger under en kväll! xD HAHAH, okej.. 3 på en och 1 gång på en annan.. but still ;P Hos Malin såg vi på Sex and the City filmen, som var sjukt bra! :D Kikade vem som åkte ut ur idol, och sen däcka vi typ ;D haha.

På lördagen gick vi upp ganska sent, åt frukost och var ute med hundarna. Sen var jag tvungen att dra då jag skulle möta Alex i liljeholmen vid 3 :P Fick vänta på han lite i liljeholmen då jag kom dit typ.. 10 över 3 :O haha, men fick typ bara vänta.. 15-20 minuter så det var inte så farligt :P Vi kikade iaf in den nya Gallerian där :P Skitstor, fräsch och mysig! Fick lust att köpa julklappar, men det kmr jag inte kunna göra i år 8) hhehe *fattig som få*
Åkte hem till Alex där vi lyssnade på hög musik :D Sen kom Kamilla <3 och så gjorde vi pannkakor :) Spelade tv-spel och såg på slumdog millionare. Jao och så tog vi oss en tur till statiol där Kamilla köpte choklad. Vi cyklade ner :D eller ahh, jag och Kamilla, för vi hade bara en cykel och Alex var snäll och lät oss roa oss emd cykeln :P Var fan första gången jag skjutsade ngn! :O HAHah, sjukt roligt var det iaf ;P och så cykla vi hem till mig en snabbis också för att visa Kamilla lägenheten :) Det var ngr som hade fest här då :O blev lite avis då man själv är så sjukt festsugen :O haha, men ahh så är det. Vi hade iaf sjukt roligt! :)

Idag har vi inte gjort så mkt, spelade tv-spel och sen så skjutsa Kamilla hem mig :) Hon kör riktigt bra! :) Men ahh, så nu ska jag typ rensa systers sida på in dator, för sen ska den bort :P mohahah! ;D hon har ju eget rum så då kan hon sitta där istället :P Sen får vi se om jag ser på lite Ugly Betty eller om jag kör på att rolla lite ;P


Btw så fyllde ju Rose år igår, Grattis! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

första komentaren på inlägget wiie wiie :D

Haha tack :D jag blev väldigt nöjd men förändringen på min blogg :D

2009-11-01 @ 14:25:00
URL: http://loveamisa.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vilka hade fest hos er?

2009-11-01 @ 17:28:59
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Nadja

aha.

2009-11-01 @ 21:30:24
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0