Ge mig mat, please? :D

Jag är hungrig som satan! Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så hon kan serva oss med mat :O haha, lät tragiskt men det är fan sant jue. Ska nog hjälpa henne iaf :)
Är lite småseg i skallen, men det blir jag ju fan alltid efter jobbet ;D haha, hej och hå, så kan det gå xD 4 timmar i kassan, lätt, lite segt, lite småstrul ibland = kort sammanfattning. Fick massa sms av typ 3, 4 pers där ett tag också xD haha, var kanske lite fult att försöka svara på dem samtidigt som jag tog betalt av kunderna ;P

and btw, det var inget strul med t-banan imorse så hann i tid ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Va har mamma kocken hållt hus?

2009-11-22 @ 17:12:43
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så går dt när man skaffar comviq!!

2009-11-22 @ 18:59:34
Postat av: sandra till okänd ;D

Jaaaa, men det är roligt :D

2009-11-22 @ 21:21:13
Postat av: Anonym

laga mat själv då, eller kanske bra om huset står kvar ;)

2009-11-22 @ 22:05:23
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

haha jag sitter på golvet med datan i knät å alla andra ligger i sängen

jag ba: Update allihopa! sandra är hungrig!!



så nu vet alla det xD

2009-11-22 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0