FestHelg

Var utgång igår, och blir utgång idag igen. HAHA, här är man rik :D hahah, eller inte. Folk (=Ronja och Kim) bjöd mig på dricka :) Snällt av dem jao! :) Dessutom gick man in med gratis inträde, för jag var busig och sa en tjejs namn som stod med på listan men som inte följde med :P Själv var man ju inte uppskriven eftersom jag egentligen inte skulle med, men ahh, det blev iaf så :) Sov hemma hos Ronja sen också :)

Jag och Ronja var i stan och kollade lite julklappar, hittade SÖTASTE halsbandet med en sjöhäst på!<3 blev totally kär i den :P så fick den av Ronja :D fast hon vill inte att jag ska få den förrän i jul xD hahah, ahh sån är hon ;P <3 Kom hem för ett litet tag sen, käkade mat och nu ska jag typ välja kläder inför ikväll :D Vi skulle ju först till Viper, men det blir nog Collage om vi kmr med på listan som Jessica ska fixa :D Ska tydligen vara värsta festen där så det blir nog skoj! :D


Imorrn blir det till att åka in till stan och julhandla lite, samt träffa Rose? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0