*kmr inte på ngn rubrik..*

Sitter här för mig själv och lyssnar på HÖG musik <3 Bara jag och syster
hemma :) Mysigt, skönt. Annars hade jag aldrig kunnat spela så högt :P
Härligt härligt :D

Nu kom dem dock hem, sänkte genast musiken jao 8) men hann iaf
lyssna HÖG musik ett bra tag :) Planerar att gå och sova snart. Är väl inte
trött.. men kanske borde man sova endå.. Okej okej, det är lördag. Men
imorrn.. NEJ fan det är söndag :O hahaha! ojda klockan sprang.. 8) haha!
aja, så söndag.. värre -.-'
Imorrn kmr iaf Rose :D vi ska färga mitt hår och plugga till fågelprovet. Så
innan hon kommer måste jag ha gjort klart äckliga djurpresentation &
guidningen ... :).. Och om matteläraren får för sig att sätta IG på mig så
kmr jag så totally dampa ur :) Jag ska inte ha kämpat mig igenom hela
jävla kursen.. för att sedan få IG.. nej! Det tillåter jag inte :)


Tänkte lägga upp en bild.. men hittar ingen rolig och ps vill inte starta..
min data är trött så den ska väl få sova..
(det tog btw typ en och en halv timme för mig att skriva klart inlägget..
HAHAH, så går det när man gör massa annat samtidigt.. hehe) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0