I'm just being me

Idag var man ledig :D SKÖNT jao! Jag gick trots detta upp strax efter
kl 9. Åkte till Huddinge och mötte Rose där vid kvart över elva. Hängde
med henne då hon hade körlektion på trafikskolan. Var intressant att
höra allt man ska hålla reda på då man kör.. Fyfan jag kmr aldrig få
körkort :D hahah xD
Vi blev hämtade av Johan i Huddinge, åkte hem till Rose då det var
meningen att vi skulle hämta hennes fåglar för att sedan klippa deras
klor. Sen skulle vi färga mitt hår också :) Men inget av detta blev gjort
då klantiga Rose (puss på dig :D) hade glömt sina nycklar hos Johan.

Det blev ingen färgning idag. Istället spelade Johan superdålig musik
i bilen, jag trodde jag skulle dö där ett tag :O hahah 8) jao, sen var jag
och Rose schyssta och hängde med Kajsa till Harry B James där hon
hade glömt saker från igår då dem var där.
Efter det valde jag att åka hem då jag var sjuuuukt hungrig ;D

Snackade med Curry på msn idag.. hahah det kmr inte förvåna mig
ifall han blockar mig eller ngt 8) I'm the freak.. and no one seems to
manage it ;D hahah 8) well well han är rolig att snacka med iaf.
Jag fixade en uppgift i Djurpresentation & Guidning. Eller okej, jag ska
bara utvärdera den så är jag klar med den :D då har jag bara en kvar.
Jao och prov i sällskapsdjur på fredag. Sen mina kära läsare.. är det
slut. Inga mer läxor eller prov. OMFG!!!
SNART, SNART, SNART tar jag studenten! :D:D:D helt sjukt! Känns
nästan som om det var igår man klev in i Djurgymnasiet för första
gången. Läskigt. Ska bli så sjukt skönt att slippa läxor och prov och en
massa skräpuppgifter.. SLIPPA MATTE! SLIPPA RELIGION :D YES!!!
Men sen kommer man till det där med klassen. Det kommer aldrig
mer bli samma sak. Men visst kmr vi träffas?! :D


Imorrn är jag ledig igen :D eller okej.. "Ledig" :D haha! Har egentligen
prov i sällskapsdjur, men jag ska göra det på måndag. Sen har man
ju egentligen svenska också. Men hey den är onödig :D jao!
Så imorrn ska jag åka båt med brur min och papa :D jao och flera
andra släktingar och sånt där ;D hahah 8) sen mer plugga på kvällen
I guess. Jao och en kort visit till Alex och Co i Blacken sen också :)
Men nu ska jag prova spela ett spel 8) Sen film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0