I will not choose

Det är komplicerat. Men folk är så snälla och bryr sig. Snackar med en.
Så det känns lite bättre. Fast inte helt. Måste snacka med Rose först.
Måste och ska.

Well jag ska väl dra mig till sängen snart.. ska bara fixa lite saker innan.
FAN :O Alex sover säkert.. jag måste ju smsa och fråga om vi ska åka
tillsammans till skolan imorrn.. hmm.. well får väl smsa han imorrn
istället dåra :P Inte hela världen nej :)

Det är inte lång tid kvar i skolan nu. Inte heller har man många saker
kvar nu.. Inte sådär stora saker iaf. Men samtidigt är det så mycket som
sker. Så mycket som ska göras. Spontanitet lär inte finnas för mig de
närmast veckorna iaf  8) ehhehe.


Men okej.. tidigare idag ville jag gråta. Fast jag satt på t-banan så det
gick inte :) och sen kom jag hem.. men då vare fint folk här.. (moster!)
haha :) well så inga tårar. Bra. Även om jag i några timmar grät inom-
bords... men fan.. okej, skärpning! Jag får bliva mer tydlig med hur jag
känner det.. Jag borde ju ha lärt mig det från förut.. HÅLL DET INTE
INOM MIG.. utan berätta. Berätta. Berätta. Berätta.
Sen fåre gå som det går. Jag tänker INTE välja :) Nej det tänker jag fan
inte :D för det går inte.

Jag och Malin roar oss på msn just nu xD HAHHA, hon är bra rolig
den där! Sötunge! <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Fint folk.haha.

<3

2009-05-20 @ 06:55:25
Postat av: malin

^^

du eju inte heller så o-rolig av dig hahhhahhah fattar du? hahahahaha

2009-05-20 @ 20:34:49
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0