Tandkrämskrig.. :O

Well gårdagen var rolig. Halvidrottsdagen var sådär. Promenad runt
sjön var väl mysigt första gången.. men sen blev det lite uttjatat. Dock
gick man ju runt i sällskap av massa sött folk :)
Vi klagade lite men till största del tkt jag det ändå var okej. Det som
var absolut roligast var ju innebandyn! :D Vi ägde den andra klassen
så hårt! Fyfan jag vill börja på innebandy :D det är så roligt :)
Skidgången var rolig den med. Vi föll och hade oss. Vann gjorde vi
knappast men skrattade gjorde vi iaf ;)

Jag hängde med Rose hem :) Åkte och handla tillsammans med
hennes pappa. Rose körde :) Hon kör så sjukt bra :D
Vi grillade, lekte med Basse, lekte med Johan, hade det slappt och
roligt helt enkelt. Sen på kvällen pluggade jag matte.. usch och fy vad
tråkigt det var :O fast Johan roade sig med att reta mig då Rose var
upptagen på toa ;D .. sen smeta han ut tandkräm på mig! 0.0.. haha!
Jag var så inte beredd xD så skulle jag ge igen och well.. jag hade
tandkräm över hela armen, lite i håret och lite varstanns. Han fick
iaf lite på sig 8D haha, jag ska så hämnas.. jag och Rose ska fan
komma på ngt riktigt bra! :D
Vi såg på Toy Story sen också :) Jag älskade den när jag var liten :D
Sen var det en liten kvällspromenad med Basse, sen sovdags.
Söta Rose däckade till filmen ;D


Idag
Jag och Rose hoppade elevstöd och tog sooovmorgon :D skönt! Vi
gick upp halv elva, åt lunch (vårrullar :D) och sen åkte vi till skolan.
Jag började med matteprov.. det gick skit :D.. köpte cola för att trösta
mig.. ehhehe 8) sen var det debatt i religion som gällde.. var tyst i
början då jag inte kom på ngt att säga.. men sne kom jag igång :)
Stolt över mig själv :D yes.
Sällskapsdjur.. där man inte behövde vara. Stannade dock kvar lite
och hjälpte sötMalin med genetiken :) Sen var det dags för hemfärd.
Nu sitter jag här.. ont i ryggen och rumpan.. hungrig som fan och
ännu irriterad över matteskiten.. Men annars är det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

.. det rimma !

2009-05-27 @ 22:17:43
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: M

ja det är synd om honom, han är alltid sjuk :(

2009-05-28 @ 11:12:38
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/
Postat av: Nadja

Lust å leka i ps ;) <3

2009-05-28 @ 12:23:14
Postat av: Anonym

nä är det sant..? Är det du som tar studenten.haha..

Jo men vi kan ta det när du gått ut skolan.

2009-05-28 @ 16:41:26
Postat av: Nadja

va jag som glömde mitt namn ;P

2009-05-28 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0