Living Fast. Dying young

Dagen var sådär.. Jag var inte direkt på världens bästa humör idag..
Usch och blää för det :O
Alexandra var lite rolig imorse.. Jag gav henne en komplimang då
jag tkt hon var fin i håret :)
Jag: Vad fin du är i håret
Alexandra: Tack.. det är fettigt.
HAHAH, jao det lät jue bra.. 8) ehehhe ;P var ganska roligt :)

Djurpresentation & Guidningen sög som vanligt. Idrotten var sådär.
Innebandy, roligt men samtidigt hade jag annat att tänka på.. kände
mig dessutom sämst :O haha, kanske ska man stryka sig från
innebandyn på idrottsdagen.. Man kmr inte direkt vara till nytta för
dem andra :O eller okej.. ibland gåre ju bra. Men det är nog mer tur..

----------------------------------------------------------------------------------------------


Did the best that I could
Said I'd die for you and I would

<3

Jag blev besviken idag. Och det har inte att göra med Matte NP..
för jag visste att det skulle gå skit på det :)..
Känner mig ersatt. Känner mig som en dålig vän. Känns som om
jag kmr tvingas till en sak som jag hatar. Som jag aldrig kmr
kunna klara av. Usch på det.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej sötiseeeen!

Men nuttan då!! Jag ska prata med dig i msn ikväll :D Just me and you like Denmark.. Noooo Rosee.. Moahhaha (6). I will be yours 4 ever :)

2009-05-19 @ 17:14:26
URL: http://alecha.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men gumman! Tror absolut inte du är en dålig vän. Ingen kan ersätta dig. <3

2009-05-19 @ 17:28:47
Postat av: Jessan

Duktiga du, vi var ju bäst på bandyn:) vi gjorde ju mål:D<3



upp med hakan:)

2009-05-19 @ 18:02:06
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: malin

VÅGA INTE STRYKA DIG FRÅN INNEBANDYN vet du hur länge sen det va jag spelade innebandy eller ? XD

2009-05-19 @ 19:32:17
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: malin

vad snällt , tack :P

2009-05-20 @ 00:09:01
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0