Jobbig dag

Well helo allihopa :) Idag var det den jobbigaste dagen på länge! Usch
för det. heheh.
Iaf.. jag somnade på sällskapsdjurslektionen då det var så himla tråkigt
att lyssna på fakta om fåglar.. 8) Elli peta iaf sin penna på min kind.. och
well jag drömde att det var en pelikan :O vakna fan med ett ryck och typ
halvt livrädd xD hahahah! Det blev tydligen lite för mkt om fåglar 8) haha!

Somnade under matten lyckades jag göra också.. hahah, bra jag låter :D
drömde fan om bumbibjörnarn då 0.o HAHHA, fast en kortis för sen så
vakna jag ;P

Var skitnervös på svenskan.. Fick vänta typ hela lektionen då jag fick gå
upp och prata näst sist.. :O Följde inte pappret så bra utan hoppade lite
fram och tillbaka utan ngn som helst ordning.. jo men MVG här vet ni ;D
HAHHA! ofta.. 8)

Idrotten gick okej, det var ganska ostrukturerat men vi överlevde det :)
Alexandra hade skrivit hur bra som helst :D duktig! VG- på det :D asbra
enligt mig! :D

Pluggade med Alex, duktiga oss :) Sen kolla vi lite låtar som vi ska ha
på flaket :D blir lite blandade känslor varje gång jag tänker på studenten..
hehe 8) well well.. har väl inte så mkt mer att skriva..

Ikväll ska man plugga.. iaf försöka ;D
Dagens slutsats blir btw att min fina taktik inte fungerade alls xD haha :P

Kommentarer
Postat av: Nadja

<3

Gulliga du!

2009-05-05 @ 10:24:57
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-05-05 @ 10:31:51
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Erika

Duttig du Sandradaballadali:)

2009-05-05 @ 14:06:17
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0