Jag är en kyckling

Okej så ni kanske förstod att jag dampade ur på min data tidigare idag? :)
HAHAH, jag vart så jävla sur -.-' Har inte vågat hålla på med så mkt saker
samtidigt efter det.. well det verkar funka då. Den har inte dött då :) *peppar
peppar ta i trä* jag måste seriöst sluta med det där 0.o HAHA..
Okej, så jag sitter och väntar ut Malin :) Jag vara snäll och vänta på henne.
Ska skicka hennes svenska arbete till vår svenska lärare jao. Sen då jag
gjort det så ska jag sova :P Sova sova sova :D
Imorrn.. upp tidigt.. blääää! Känns väldigt lockande att försova sig.. orka
sitta två timmar och läsa om fåglar..? hahha, nej.. men jaja.. jag är ju en
duktig person så jag lär väl gå upp i tid. Jao jag e duktig :)
Nu blev Malin klar.. så nu ska jag göra om hennes arbete till word format..
sen ska jag sova!
Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: malin

Du är BÄST



love you girl godnatt

2009-05-10 @ 23:45:21
Postat av: Tebbs

haha kände också för att försova mig xd liksom... spanska i 55 min? 8) hahah xp

2009-05-11 @ 08:14:36
Postat av: malin

haha, han är så jäkla cool! XD

2009-05-11 @ 16:32:57
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Rose

Hahah ja har oxå börjat me att säga peppar peppar ta i trä asså va fan e dt för jävla uttryck? :K

Btw ja har uppdaterat bloggen nu, kolla så ska du få se va som väntar om en viss person inte passar sej jäääävligt noga och jag lovar jag är inte rädd för att göra det som står där och jag vet att jag kommer få så sjukt mycket skit för det av både lärare och föräldrar men nu är det fan STOPP!



Puss på dej älsklingen!

2009-05-11 @ 17:28:43
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0