Hos Malin :)

Helo alla glada och oglada människor :) Kottar som bär :D Nu är jag
trött. Har glömt bort allt jag skulle skriva typ xD hahah, Malin är lika
seg på att avsluta vid datorn som jag 8) hahah!
Well well.. vi har haft det mysigt!! :D Gått ut med vovvarna, glott på sex
and the city samtidigt som vi käkat godis :D Hej fetma! :D heheheh 8)
okej, jag börjar övergå från trött till övertrött :D not good. Men aja, det
blir Malin som får ta den smällen 8) HAHA! yeah.

Imorrn är det äckeldebatt i religionen.. usch som fan.. blää på den :O
vill inte, vill inte, vill inte. Men fan.. vill man ha g i kursen så måste
man... Det är bara att bita ihop :P jag överlever nog ska vi se ;P haha,
jao :)

En sak jag inte förstår är varför folk stänger ner msnrutorna :O okej,
det blir inte lika många flikar nere i skärmen.. men jag tkr det känns
konstigt.. VAFAn man förstör konversationen då :O tkr iaf jag. Fast
sen har jag å andra sidan så dåligt minne att jag aldrig skulle
komma ihåg vad jag skrev xD hahah! 8)
Men nu håller jag fan på att somna sittandes :O så godnatt, godnatt.
Imorrn ska vi njuta av att gå upp klockan kvart i 6... usch och blää,
fan nästa gång sover vi hos mig Malin xD haha 8)


Kommentarer
Postat av: Jessan

haha jag stänger ner msn rutan varje gång nån skrivit, hehe :P

2009-05-25 @ 15:01:34
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0