Förlåt håret

Well well mitt bloggande har legat lite på isen då jag haft fullt upp och
varit utan data i flera dagar :P Jag ska iaf berätta om veckan som gått.
Ska försöka fatta mig kortfattad så kanske ngn orkar läsa allt iaf ;D
hahah 8)


Tisdag:
Well jag var med Jenny, Rose och Johan. Vi hade roligt och lekte lite
på Johans jobb. Grillade på kvällen och spelade guitar hero. Det var
sådär.. jag föredrar Singstar :D hehe 8) Sen skulle vi sova.. fast dem
jävlarna väsnades som fan :O Men jag sa inte till då jag senast jag sov
där inte direkt var särskilt tyst eller respektfull emot dem 8) Dem
skrämdes och hade sig, så den natten sov man typ bara.. 4 timmar 8)




Onsdag:
Trött som fan, vaknade vid 5.. kunde inte sova för det var så sjukt jävla
kallt i lägenheten! :O vi skulle upp vid 6 egentligen men jaa.. Åkte tåg
till Eskilstuna tillsammans med djurparkarna från A och B. Alexandra
var så sjukt jävla nära på att missa tåget, men hade lyckan på sin sida
så hon hann ;P
Hade tråkiga teorilektioner på parken.. alla typ somnade xD haha! Bra
av oss ;P Blev så sjukt irriterad på Tomas.. Jag och Rose åt godis för
att hålla oss vakna.. satt tysta och lyssnade snällt.. Vad gör han då..
Han klagar över att vi SMASKAR!.. 0.0 Seriöst jag blev så jävla arg..
Vadå smaska!? Det gjorde vi fan inte och ofta det ens störde ifall det
inte ens störde dem som satt på bänkarna bakom och framför oss.. -.-
IDIOT på han :D fan vad arg jag blev. Sånt tål jag verkligen inte. Det var
fan som om han letade efter ngt att klaga över...

Att gå runt i parken var iaf roligt :) Mysigt. De hade väldigt många fina
djur! Geparder, Manvarg, Afrikanska vildhundar, Bongos m.m. Massa
djur man inte sett förut liksom :D
Vi gick och handla mat.. man fick en matkassa på 150 kr per elev. Jag
handlade för 149.50 kr :D HAHAH, vadå bäst! ;D yeah! Eller okej.. jag
köpte ju lite andra saker som jag betala själv, men det där var liksom
för frukostarna och middagarna + lite fika och godis :) haha!På kvällen
hade vi lite roligt, drack lite och gick ut.. blev lite weird med det då det
inte riktigt fanns ngr bra uteställen.. Plus.. att jag glömde legget 8)
HAHA, bra gjort! ;P iaf.. det verkade skitsegt där endå så jag, Anneli och
Rose drog oss hemåt. Hur mkt vi gick den dagen hade jag bra gärna
velat veta :P




Torsdag:
Vi blev indelade i olika grupper.. fick gå till olika avdelningar i parken
där vi fick göra lite olika saker. Min grupp fick skura galler och såga ner
ngr grenar från ett träd.. Att skura galler var inte direkt roligt.. Fast jag
och Malin K tog det helt okej endå. Vi hade endå lite roligt då vi alltid har
roligt tillsammans :D <3 Klättrade i träd gjorde jag också, det var roligt :)
Dessutom klappade jag bongoantiloper :D Så sjukt söta djur jao!

Grillparty på kvällen. Var roligt och mysigt :) Vi spelade kubb och hade
det roligt. Vissa hade dock svårt för att plocka undan efter sig vilket fick
mig att bli sur. Jag vet inte varför men jag har haft lätt för att bli sådär
riktigt sur dem senaste dagarna :O scary.. :S hahah 8) ehh.. well så jag
tog mitt headset och mobilen.. tog en promenad ut i skogen och ut på
en äng.. Med HÖG musik i öronen. Det hjälpte faktiskt :)
Sen spelade vi brännboll under kvällen :) Att dela upp lagen var lite segt,
men sen gick det bra :) Var sjukt roligt, speciellt då Alex inte kunde träffa
bollen 8) haha, han hade druckit lite för mkt ;P hahah :P det var roligt! Vi
städade lite efter oss och sen så hade ngr stycken typ "filmkväll" inne i
Alexs och Fredriks stuga. Inte så länge då filmen sög, så vi gick och la
oss istället :P





Fredag:

Städade ur stugorna. Alla hjälptes åt :) Hade tråkig teori där man höll på
att somna.. Käkade godis för att hålla sig vaken.. Sen fick vi göra mer
praktiska saker :D Min grupp plus Afrika gruppen gick tillsammans.. Vi
skurade klart dem galler vi inte blev klara med dagen innan. Sen matade
vi parkens tamråttor :D så söta :) Alla hade typ samma teckning som Vilda.
Sen fick vi kika på när deras komodovaranhona följde ett doftspår. Var helt
okej, kändes bättre än dagen innan då vi fick göra mer den här gången :)




Dagen gick snabbt och tågresan var skön. Åkte hem, dumpa alla väskorna,
duschade och åt middag, sen drog man in till stan igen.
Rix FM festival med massa roliga personer :D Vi hade helt okej platser. Man
såg storbildsskärmen och man såg scenen :) Plus dem på scenen ;D
haha :P Artisterna typ sög, fast dem sjöng bra låtar som man kände igen :)
Sen kom Snow Patrol. Dem var bra :)  Sen kom Måns! HAN VAR BÄST :D
haha! Jag har velat se han live ända sen han var med i Idol.. och igår såg
jag han live :D yey :D Vi gick efter det :) Palla E.M.D liksom ;D haha 8)

Jag drog till V-by, till massa fyllon xD hahah, Moster min hade typ wiie kväll
eller ngt 8) Som dem brukar ha. Var typ lite dött då jag kom, men jag fixade
med musiken :D hahah! Vi var där ett tag.. jag drack vin! :O okej, det var
blandat med sprite.. men det var iaf äckligt.. precis som vin! hahah ;D usch
på det. Åkte taxi till Råcksta:D hahha, 2:a gången jag åkte taxi i Sthlm :D
men det var dött där och varken jag eller bror hade legg med oss. Tummen
upp för det ;D maha :P Fast vi fick tillåtelse att stanna ändå för Memish..
(stavning? 0.o) fast vi drog vidare.. gick förbi hemma hos oss, hämtade
leggen, sen upp till v-by. Åkte taxi dit  :D Där gick vi till baronen 8) eller vad
det nu hette :P Var lite segt, bror min bjöd på en bacardi breezer iaf :D
mums! Tack tack :) Jag ska bjuda han på en piggelin (flera) på min
studentskiva som är NÄSTA VECKA :D:D:D:D Han ska nämligen med :)
Men iaf.. vi drog tillbaka till Nadja.. dem körde lite bowling och jag fixade
med musik, sen gick brur och jag hem :) Var roligt.



Btw.. Jag kunde äta alla luncherna i Eskilstuna  :D första dagen var det
ngn kycklinggryta med ris. Man fick ta själv så jag kunde plocka ut allt det
äckliga och bara ta kycklingen :D hahha :) Andra dagen var det potatismos
med köttbullar , och tredje dagen var det pasta med köttfärssås :) hahha,
var riktigt glad över deras lunchval jao ;P
Btw är min syster tydligen inte så bra på att ta hand om bebbarna.
Stackarna hade inte fått vara ute ngnting under dem 3 dagar jag inte varit
hemma :( Ska släppa ut dem en stund nu så dem iaf får vara ute lite :) Men
nu mina vänner.. ska jag städa hos bebbarna och sen ska jag duscha.
Sen hem till Alex, för vi ska se Eurovision hos han.Tradition är tradition :)



Kommentarer
Postat av: Jessan

BRA UPPDATERING!

2009-05-16 @ 15:16:28
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: malin

det kallas PMS sandra hahahahaha

Du va fan nära på att inte komma ned från trädet ^^

2009-05-16 @ 20:19:00
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Dem hade faktiskt varit ute men du lyssnade inte när ja försökte säga till dig -.-'

2009-05-17 @ 00:53:40
URL: http://loveamisa.blogg.se/
Postat av: Rose

Kan du förklara va kort betyder för dej?????? XD

Min keps <3 som jag älskade så mkt att jag duschade med den ;)

2009-05-17 @ 10:55:08
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0