B-06's Studentskiva

..ägde! Vafan såklart den gjorde! Bästa klassen ever liksom :D Det var
massa shotande, dans och snack med allt och alla :D
Middagen var mysig, sällskapet likaså :) Dock blev spralliga jag lite
rastlös där i slutet. Lite segt i början, men hey det hör till ;D sen kom
alla igång och då jävlar vart det fart :D haha! BÄST BÄST BÄST!
Jag gjorde av med 700 kr :O omg.. hhaha 8) fast egentligen kan man
säga att jag endast gjorde av med 100 kr, för jag fick ju 600 kr av min
söta mama och papa :D
Vart massa snack med både känt och okänt folk :D roligt jao! Jag bjöd
brur min på en piggelin :D han gilla den typ inte 8) hahah! well well..
Fick sällskap av brur, Alex och Fredrik hem sen. Good good :)
En sak till.. JAG BLEV INTE BAKIS :D hahah! Nollan där är bra! :D =
jag har aldrig varit bakis :D me like!


Jag, Sofia, Kamilla, Jessica, Alex och Fredrik :D


Well, I'm the Freak :D jao!


Idag ska jag åka till Malin och plugga 8) blää för plugga :O men <3 för
Malin :D yes. Det innebär dock att jag måste få fram ork till att klä på
mig.. och sen åka t-bana + pendel i 1 timme och 42 minuter :O haha,
well vad gör man inte för Malin? ;)

Kommentarer
Postat av: malin

BÄSTBÄSTBÄST



Å vi syns "snart" sweetie :D<3

2009-05-24 @ 13:32:58
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sara :)

100 kr va faktist från mig -.-' o 500 av mamma o pappa -.-'

2009-05-24 @ 18:07:44
URL: http://loveamisa.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Sötaste freaket enligt mig iaf.. :)

2009-05-24 @ 20:02:12
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0