And that's it

Helo folks :D vet ni jag tappade helt skirvlusten :O ojoj.. jag är nere i
dalen.. :O hahha! men okej.. skoldagen var okej :) that's it! :)

Jag försöker att inte tänka längre än skolan. Försöker att inte tänka
på livet efter skolan. Det enda jag tillåter mig att tänka är: "INGA MER
PROV! INGA MER LÄXOR! INGA MER ÄCKLIGA UPPGIFTER!" Men
det är också det enda. Sen måste jag sätta stopp. Och det gör jag nu
också :)

Imorrn är det matteprov för mig.. HAHAH, hej IG :D haha, nee men jag
ska faktiskt plugga när jag skrivit klart det här :)
Ikväll är det btw Lost :D Sawyer! :D:D:D hahah, han är bäst, and that's
it! :D yes.

Imorrn har man bara två lektioner, så hoppas ngn liten filur från meine
klass vill hänga med ngnstans och kolla klänning till moí 8) Måste
bara hitta ngt bra ställe också xD hahha 8) lättare sagt än gjort. Men,
men.. det blir nog bra ska ni se ;P hahah :P
Sedär, jag fick till ett inlägg iaf :D väldans duktans av mig :D HAHHA!


Jag vill kunna flyga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0