Äckelpluggning

Usch och bläää! Jag kunde ha jobbat idag. Fått pengar. Men nee, jag var
tvungen att tacka nej.. för att jag måste göra den äckliga Djurpresentation
& Guidnings uppgiften! samt plugga till fågelprovet jag har imorrn. Usch
och blää på det! Lite extra pengar hade suttit fint.
Inte heller går det särskilt bra för mig. Jag har fastnat, och har inte ens
kommit särskilt långt. Bläääää.. hatar hatar hatar den här kursen :D Men
aja. Får väl skriva ihop ngt bullshit och sen skicka in. Ett G duger så det
spelar ju typ ingen roll vad man skriver så länge man hittar på en liten
anledning till det ;D hahah 8)
aja, tillbaka till äckelpluggningen.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0