Yeah, it hurts just to know you're alive

HAHAH, yes.. rubriken är då min superfina omformulering på "Yeah, you
bleed just to know you're alive" och jaa.. jag har oooont xD HAHH, fast
det var dåra värre imorse :P

Vi vaknade upp i lugn och ro imorse.. alltså fyfan vad det är skönt att
göra det! Att slippa tvinga sig upp och speciellt att äta frukost i lugn och
ro är så himla skönt :D

Jag och Malin tog oss en promenad medan Alexandra åkte för att handla
mat. Vi gick och gick. Mysigt :) ca 40 minuters promenad, och vi planerar
att ta en till senare. Fast... det får vi väl se hur det blir med det xD haha,
btw ska vi tvätta också :P

Åhh.. idag är det ju typ Melodifestivalen.. finalen.. fan fan fan.. jag vill se
det! Usch för äckliga Danmark xD hahah, fan.. saknar Sverige yes. Aja..
man får helt enkelt överleva skiten :P haha ;P tur praktiken är rolig iaf :)


Lite bilder från promenaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0