Vi lever på chips och coca cola ;D

Tiden springer sin väg :O Bra men samtidigt inte. Damn jag längtar hem.
Jag vill inte vara här längre nu. Inte för att det inte är roligt eller så, nej
jag bara längtar hem. Men jag kmr sakna parken och alla söta danskar
där ;D Fast mest kmr jag sakna Alexandra och Malin. Att bo tillsammans
med dem. Skratta åt allt och ingenting. Fyfan vad vi har haft det roligt.
Jag är glad att jag åkte med dem, och fan jag kommer sakna dem och
våra stunder tillsammans så sjukt mkt. Yes. Men samtidigt ska det bli så
jävla skönt att komma hem. Ja iaf i 2 dagar eftersom man åker till farmor
sen ;P Btw, Amisa fyllde 1 år idag. Grattis på henne :D

Men jaja, imorrn börjar vi kl 7 istället för 7.30. Upp tidigare.. känns ju såå
bra då man både igår och idag typ vaknat vid 10,.. :O hjahah, joo men
jag kmr vara skiiitpigg imorrn... :) ehhehe.. ;D

Jag känner mig tjock i huvudet.. och i magen.. Ännu en onyttig dag... ;D
ahhaha.. citera Malin: "Vi lever på chips och coca cola.." HAHAH, jooo
men nyttigt och bra ;D men vi har faktiskt varit duktiga med maten den
största delen av tiden :) Yes. ehehe, men jaa.. så nu kmr man inte köpa
ngn mer mat.. äta upp allt vi har ska man göra.



Jag vet inte varför.. om det beror på att jag suttit ensam kvar här i två
dagar.. Men jag känner mig lite ensam. Lite deppig. Och jag hatar det.
Men jaa, antar att det bara är för att jag varit här ensam ja.. jao så är
det väl :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0