SVENSKAR

FYFAN vilken rolig kväll/natt det var :D Först och främst.. jag bestämde
mig för att hänga med Alexandra ut. Det ångrar jag inte! :D Vi gjorde oss
iordning och åkte buss till en hållplats innan Nytorv. Först gick vi typ bara
förbi allt för allt verkade så.. dött :O klockan var i för sig inte så mkt.. :P
Sen iaf så klev vi in på en klubb, helt jävla B, och fyfan vad vi saknade
Sthlm då :O <3 Vi drog oss snart därifrån då den typ verkade helt kass..
Istället klev vi in på en pub. Där stannade vi, snackade en massa och
provade på massa olika drinkar :D Bland annat mojito och cosmopolitans!
Mums mums ;)

Vi åkte "hemåt" ganska tidigt och när vi väl kmr till vandrarhemmet så är
det flera konstiga personer som tilltalar oss. Typ frågar om vi pratar
tyska och om Alexandra hade en dejt.. :O hahha, jag bara "jaa, med mig."
sen gick vi mot vårt rum. Alexandra skulle röka så jag höll henne lite
sällskap, precis utanför vårt rum. Sen så kmr en skiiiiiitsöt kille ut, kmr
fram till oss och frågar om han får tigga en cigg. Seriöst han var skitsöt!
Filip hette han och vi snackade lite sådär, han är också från Sverige :D
Från Göteborg. När dem hade rökt klart så gick vi iaf in till Malin, snacka
lite om hur kvällen varit och sen fick vi en idé att gå in till Filip och hans
kompisar som befann sig i rummet typ... 4, 5 dörrar ifrån vårt. Det var
nämligen så att det bodde ett helt jävla fotbollslag här på vandrarhemmet,
och när typ alla gått ut så var det ngr som stannade kvar på vandrar-
hemmet då dem var för unga. Ja + Mattias som typ.. kommit hem tidigare.
Så vi gick dit :O hahah, Filip och Mattias var dem enda i det rummet dåra.
Det var sjukt jävla roligt, vi spelade lite kort innan vi delade upp oss :)
Hade det riktigt jävla mysigt med Filip, han var så jävla söt och charmig :D
väldigt söta öron också xD hahaha! Det blev väldigt mycket spring mellan
alla rummen under kvällen, och sen så hade vi plötsligt 7 främmande killar
på  vårt rum :O HAHA, joo men det låter bra xD ehehhe, dem var så jävla
sexfixerade och pratade typ endast om det. Lite roligt jao :P
Det slutade med att vi somna runt.. 6.. två killar sov över i vårt rum,
Jakob och Douglas (?). Douglas var väldigt irriterande sen klockan 7 på
morgonen.. Jao jag kan säga att jag tkt synd om Alexandra :O HAHHA,
btw så vart Filip typ lite svartis då Jakob ville sova bredvid mig.. Så
sjukt jävla söt liksom! :D ahha XP rooooligt! yes. Men jaa, så vid halv 8
så lämnade dem vårt rum och genast blev det tjejsnack ;D .. sen la vi
oss för att sova till 9.

Klev upp imorse och hörde dem packa ihop och hålla på utanför. Dem
bodde ju i rummen nästan intill våra. Alexandra sov, men jag och Malin
var patetiska nog att lyssna på vad dem sa xD HHAHA, rooligt. Men ja
vi vågade öppna dörren försent.. för då hade dem redan gått till alla
bilarna -.-' Suck på oss. FAN FAN FAN att man inte tog deras nr eller
msn eller ngt. Suck på oss där -.-' Men! Vi vet ena killens efternamn, så
vi sökte på honom på facebook, och hittade honom :D haha, Malin ska
typ bli vän med han sen, så om vi har tur, kanske vi kan få fram deras
msn sen :D hahaha! yeah ;P Åhh fyfan vilken rolig kväll/natt. Det enda
man ångrar var att man inte tog deras nr eller msn.. Yes. :) Riktigt jävla
bra kväll jao! mhm! Behövdes rejält och ens självförtroende fick sig ett
lyft :D mhm, och bara för att upprepa det som fortsätter att upprepa
sig i min hjärna.. FAN vad han var sööööt! (Filip). Och FAN FAN FAN
för oss idioter som lät dem åka utan att sno msn eller telefonnr.. xD
Och en sak till: FAN vad skönt det var att höra svenska hela kvällen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0