Ålborg zoo, dag 12

Blablabla.. jag hatar att börja på bloggen för man vet aldrig hur man ska börja
och det blir oftast skiiiiittråkigt xD ehehhe, vilket jag läst att typ dem flesta tkr..
att det är segt att börja dåra.. eheh :O

Men jaaa! Såå jag mådde bättre imorse :) Huvudet var med idag, fast nacken
var helt emot mig. Jaa och min hals :/ usch usch.. men jag tog mig till praktiken
iaf :) Yes! På praktiken var rutinerna sig lika. Skönt. Dock kom ju smärtan i
axlarna tillbaka snabbt.. Man gör ju bara samma rörelser hela dagen.. Ja typ..
så det är inte direkt konstigt. Hhehe, idag var en annan snubbe där.. Mads..
och fråga mig fan inte hur det uttalas för det är omöjligt att uttala xD ahhaha..
iaf.. han var med oss typ hela dagen. Snygg, rolig.. hahah :O xD ehheh. iaf..
dagen var okej. Jonas var rolig och det blev några skratt. Känns bättre och
bättre för varje dag där. Även om det finns tillfällen då man bara känner sig
så utanför för att man inte fattar vad dem pratar om. Synd.

Iaf.. jag ska leka i ps.. och orkar inte skriva ngt mer om dagen. Eller joo! Ska
faktiskt nämna att jag fick åka elbil tack vare Alexandra :D plus att sötnosen
bjöd mig på varm choklad för min stackars hals :) Söt! Tack tack ;)

Men jaaa.. nu räcker det :)

Kommentarer
Postat av: malin

hahah som vanligt, lär dig gå på toa någon gång! XD

2009-03-18 @ 16:45:56
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Nadja

hihi. kram

2009-03-18 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0