Ålborg zoo, dag 9

Idag var rutinerna lite störda.. :O Det var ngr som skulle filmas hos girafferna
idag... så yes det blev lite weird. Plus att det haglade under dagen, vilket
resulterade i att elefanterna släpptes in tidigare än vanligt. Dessutom var dem
där byggarbetarna där igen.. så ja.. rutinerna var knäppa XP Men det funka
ju ändå. Hände lite småsaker.. men jag orkar verkligen inte skriva om det just
nu. Har ont i magen :( Ska dessutom gå till rummet snart tror jag.. duscha och
kanske.. leka i ps innan det är sängdags :P haha, men vi vet ju hur det är med
det.. jag kmr troligtvis inte gå härifrån förrän.. om ett tag xD
Men en sak ska jag skriva! Alexandra och jag busade :D Alexandra fixade så
jag kunde hälsa på näsbjörnarna :D så sjukt söta djur! Underbart :) Kikade
runt lite på hennes avdelning också :) och imorrn ska jag vara där igen ;) yey!
Hahha :D tack tack söta Alexandra!

Men iaf.. dagen var iaf bra. Jag dog av smärta i mina axlar.. men jaaa.. det är
väl inte hela världen ;D ahahha :P men jaja.. iaf, jag och Alexandra tog oss en
liten shoppingtur efter praktiken :) Malin hängde tyvärr inte med då hennes
fötter typ.. var döda :O heheh :O men jaa, så vi hade det trevligt, shoppade
som fan :D HHAH, nej då ;P inte så mkt :) utan lagom! Provade fula glasögon
gjorde vi också. Btw.. imorrn kmr vi typ sluta tidigt tror jag :P så då ska vi väl
shoppa lite mer :D fast.. mest mat dåra ;D hahah ;P
Det här inlägget måste väl endå räknas som kort.. :O eller? ahha ;P lite bilder
från dagen kmr också ;)


Så här såg det ut på morgonen när vi åkte till praktiken :)


Jag med näsbjörnarna :D:D:D


Myrsloken som är så söt :)


Alexandras kompis :D apan som typ.. älskar att störa henne xD...hhaha!


Mina köp :D Två fina bh:ar, en liten necessär för smink typ.., hörlurar, en liten söt
giraff med magneter sådär på fötterna :D och ett superfint linne!!<3 Älskar linnet!


Alexandras köp :) 4 bh:ar, ett bröd, en liten necessär (vi köpte likadana ;P), två
små apor istället för min giraff, en mugg... och en spargris.. ;D haha :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp det va kort =(

Passa dig så du inte får/fått muskelinflam.. Det är inte skönt & något du kan få dras med ett bra tag.. Jag vet har å haft skiten i ena axeln. Så mitt råd ta det lugnt.. Kram <3

2009-03-12 @ 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0