Ålborg zoo, dag 22, ingen praktik igen.. Sjuk

Usch och fyfan för att vara förkyld! BLÄÄÄÄ med stora jävla bokstäver
jao ;D ahhaha, ehehhe.. jaa, så jag är då förkyld, och jag hatar det :)
Jag kunde inte sova igår.. och vaknade inte bara med halsont utan med
snorig näsa och ett huvud som kändes två gånger större.. mysigt :)..
ehehe, men jaa.. så jag sov till 10 :O usch jag kmr väl inte kunna sova
inatt heller -.-'..
Sen såg jag på film, en väldigt udda film :O hahha, helt weird var den
jao ;D Sen så slappade jag lite framför datan, skrev lite saker innan jag
städade lite. Bäddade sängarna och skrev ännu lite mer saker på datan
innan jag drog till sällskapsrummet för att gå in på internet :)

Och nu kom tjejerna precis hem :) Dem verkar ha det roligt på dagarna :)
Det är mer än vad jag har under dagarna iaf.. suck på det. Men jaa, jag
hoppas fan att jag mår bättre imorrn. Ännu en dag "hemma" orkar jag
fan inte med.

Jaa och nu orkar jag inte skriva ngt mer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0