Ålborg zoo, dag 21, åter igen.. ingen praktik

Well usch och fy på mig. Jag menar.. så sjuk att jag var tvungen att
vara kvar "hemma" var jag väl inte egentligen. Men FYFAN vad ont
jag hade i halsen. En konstig känsla smög sig över mig också.. och
jag vet inte.. jag hade helt enkelt INGEN lust alls att gå till praktiken
idag :O ojoj.. det var inge bra. Fast jag funderade över det ett tag,
men ja, det blev ju inte så sen. Såå vad har jag gjort idag istället..?
Joo, jag klev inte ur sängen förrän halv 12 :O ojoj.. HAHHA, fast jag
var vaken sen typ.. 10 iaf :) Ja iaf.. så jag klev upp.. duschade typ
aslänge.. SKÖNT! Sen städade jag lite, bäddade alla sängarna och
fixade mitt hår lite. Lånade Alexandras Volume Master och lekte lite
med håret. Blev helt okej ändå men orkade inte fixa till det bättre.
Lyssnade på höööög musik ett tag innan jag drog mig till sällskaps-
rummet. Och ja, här sitter jag nu. Lyssnar på musik och slappar.
Knarkar halstabletter, dricker cola och äter choklad. Trots att vi sa
att vi inte skulle käka godis på vardagarna :O haha *vissla oskyldigt*
Heheh ;P Jaa och nu rinner det i näsan på mig också.. irriterande.
Speciellt då jag inte vill lämna datorn så pass länge att jag hinner
hämta nytt papper. Well.. får hoppas att tjejerna kmr snart.. då ska
jag springa och hämta snytpapper xD ahhah, eller ja.. mer snyt-
papper då jag var tillräckligt smart för att ta med lite iaf ;P

Fan vad jag längtar hem. Hem hem hem. yes yes yes. ehhehe ;P
Men jaa... och imorse.. när jag var ensam.. så tänkte jag alldeles
för mkt. Usch och fy för dem tankarna. Men nu mår man bättre :)
Och imorrn ska jag till praktiken oavsett hur dåligt jag mår :D för
jag vill inte missa dem sista dagarna, och dessutom.. jag pallar fan
inte vara ensam här en dag till :O sååå segt ;P


          -   I want my own thing. So bad I'm gonna Scream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0