Ålborg zoo, dag 16

Ojski Bowski alla folk :D Jag är supermegaseg idag :D iaf på att skriva blogg
har jag märkt.. Har varit inloggad typ.. 1 timme, men inte ens börjat skriva :O
Eller jo! HAHHA, rubriken ;P ehhehe
Det blir ett superkort inlägg då jag gör typ 20 saker och det snart är sovdags..
ja plus att jag håller på att kissa på mig xD HAHHA, nej nej.. jag har inte alls
suttit här i.. 1 timme och varit kissnödig.. nej nej.. *HOST* ehehhe

Men iaf! Sydamerika idag, avdelningen dåra xD HAHHA, okej.. det var roligt.
Mysigt. Trevligt folk. Saknade dock elefanterna och folket där.. Speciellt
Jonas.. Alias "Jätte fin" hahah xD men han är söt och rolig så liksom.. hehe..
men jaja, skitsamma.. Dagen var bra iaf.

Såpan orkar jag inte skriva om.. 14 åringen var glad över att få ha sin plats
idag iaf.. And btw.. vi måste hitta på ett namn till dem.. Jaa och sen ska vi
förstöra för dem imorrn :D HAHHA, VISST JA! Jag lovar att dem pratade
om att ALexandra satt på henens plats igår.. för han killen.. (12 åringen) typ
glodde på oss xD han försökte spionera.. men seriöst.. HAN SÖG :D var
fan värre än mig på att vara diskret ;D ahahha!

OCH VET NI VAD!? Fyfan hur kan dem förstöra det 0.0 Så jävla ful! HAHHA..
Kalle Anka heter Anders And på danska.. ANDERS AND!!! Seriöst hör (läser)
ni vad fult det är!!! :O det går ju inte :'(

Sen åt vi jätte god mat idag! MUMS! Schnitzel med pommes.. LOVE :D ahha!
Klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0