Ålborg zoo, dag 11 - ingen praktik idag

Well.. jag var inte på praktiken idag så inlägget kmr definitivt inte bli lika långt
som det annars blir under vardagarna. Heheh, vaknade med otrolig huvud-
värk, som dock kom och gick som den ville med några minuters mellanrum.
Irriterande och well då jag är en sån som trots smärta fortsätter mitt arbete
under praktiktid.. så blev det så att jag stannade kvar på vandrarhemmet.
Skönt att sova. Sov till typ.. halv elva.. sen lekte jag i ps.. läste lite tråkiga
artiklar ur Svenska häftet som är till nationella proven sen.. Sen duschade
jag och efter det läste jag lite till. Sen somna jag igen xD vaknade typ.. kvart
i 3 och skyndade till sällskapsrummet då jag hoppades att Alex skulle vara
inne så vi kunde snacka lite :) Han kom in efter ett tag så vi kunde slappa
lite :) Jag säger då det.. ganska skönt att stanna kvar och bara ta det lugnt..
men segt också. Imorrn blir det praktiken oavsett om jag har ont i huvudet
eller inte.. :D jaa.. om det nu inte dunkar som in i helvete xD ahhah :P men
det tror jag nog inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0