Lakan Flakan

Idag målade vi lakan till flaket :) Det blev fint! Även om jag störde mig
på en grej. Tänkte för mkt gjorde jag ju som vanligt också.. Jao usch
usch för det :O
Kamilla <3 hjälpte mig med matten så när jag gjorde testet kändes
det bra! :D hoppas hoppas att det gick som det kändes ;P Jao!
Så då var det sista saken man gjorde i skolan :O Nu är ingenting kvar.
Betygen är typ satta och dem sista dagarna händer ingenting. Nada.
Man ska bara komma till skolan imorrn, gå på elevstöd där man inte
lär göra ngnting :D sen ska iaf jag städa mitt skåp och sen kl 3 eller
vad det nu är så är det sällskapsdjur :P även den lekionen onödig
dåra men aja :P Träffa klassisarna! <3
Sen torsdag, då är man ledig :D och sen mina kära läsare.. så är det
fredag och då fan tar man STUDENTEN!!! omg vad tiden har flygit..
Det känns nästan som om det var nyss man klev in i sal 3 och 4 för
första gången.. HAHHA, men okej.. vi stoppar där för annars blir jag
miss Känslig igen ;P hahaa..

Kommer lite bilder iaf :D





Bäst 06, det kan fan inte sägas bättre än så! <3

Kommentarer
Postat av: jessan

man behöver ju inte gå på elevstödet sa annika:)

2009-06-02 @ 23:44:24
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0