Treornas middag

Alltså kvällen var så sjukt rolig! Den ägde! Var länge sen man skratta
så mkt! Heeeelt jävla sjukt!
Kort och sammanfattat: Middagen var inte min stil, efterrätten var god,
showerna ägde! Lärarna bjöd på sig själv så sjukt mkt och fyfan vad
roligt det var! Helt sjukt jävla underbart! Tack till söta Jessica som
fixade mitt hår :D och sminkningen :) Du är asgrym!
Kommer sakna min skola så sjukt jävla mkt! Jag och Rose lyckades
hålla tårarna borta.. ända tills slutet xD hahha! Jag kmr så storböla på
fredag ;D


Jag, stylad och fin med mitt nyfärgade hår jao! :D

Har ont i huvudet och skulle egentligen helst vilja gå och sova. Eller iaf
bara sitta här och dega. Men icke.. imorrn ska jag ha ett litet mattetest.
ssv54cjy6 8) jag älskar matte.. :D HAHAH, HELL NO! Hate it! BLÄÄÄÄ...
men aja... hur det än går så lär det ju vara det sista jag gör i matte.
Någonsin! Men aja, ska verkligen satsa på att klara testet imorrn.
JAG VILL HA G i skiten!


 Jag är så hårt utbytt.
FAN FAN FAN

Kommentarer
Postat av: Elli

Du kommer alltid ha en speciell plats för mig!! :)

2009-06-02 @ 14:07:52
Postat av: jessan

Lätt å styla en som redan är så snygg:)!!



Det var jättekul att du kom hem till mig! Jag blev jätteglad! Vill jättegärna att du hänger på fler gånger:) Så du vet!:$

2009-06-02 @ 17:42:54
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0